niedziela, 10 lipca 2016

Zdjęcia z Litwy


 Dzisiaj rano sobie wstałam i pomyślałam, że może to najwyższy czas pokazać Wam chociaż fotki z mojej wycieczki na Wileńszczyznę? 
Długo nic o tym nie pisałam, ponieważ, horsefan - jak to horsefan - chciałam napisać cały długi opis wycieczki. 
Błąd.
(Wygląda na to, że niefart ze Lwowem jeszcze niczego mnie nie nauczył.) 

A teraz, czas na zdjęcia!!!
Zadecydowałam, że dziś wstawię Wam zdjęcia z...

...Trok.








Ulica Karaimska 20:)



Kaczka - stały element krajobrazu:)
















Teoretycznie powinnam była jeszcze wstawić kolejne zdjęcia, ponieważ - uwaga - strzelałam sobie z łuku na strzelnicy, i to całkiem nieźle. Niestety, z racji tego, że widnieje na nich moja twarz, wstawiam tylko focie ze strzelnicy:

Ta strzała na czerwonym polu została wystrzelona przeze mnie:)
Kolejna moja strzała znajduje się na czarnym polu...
...na tej samej linii, co środek. W ostatniej chwili się przekrzywiłam i oto są efekty:)

A na dziś to wszystko, niedługo wstawię kolejne zdjęcia:*

Pozdrawiam

horsefan

PS. Może posłuchacie?



2 komentarze:

  1. Fajno, fajno łapiesz te bryły, ale zamek w Trokach + te słodkie chateńki same idealnie wchodzą w kadry!

    Słuchałem, słuchałem jak przechodziłem Wieśka. Z dodatkami grubo ponad sto godzin życia n niego zeszło! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia ;3
    sleep0walking.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szóstka Wron.