sobota, 15 marca 2014

Hej:)

Cześć!

Być może część z Was zna mnie z tego bloga: mojekonie-horsefan.blogspot.com. Według pierwowzoru tamten blog miał być o koniach, kucach i o sprawach z nimi związanymi. Kłopot w tym, że z czasem chciałam również pisać o moim życiu i na blogu zaczął robić się bałagan. W końcu stwierdziłam, że koniec - muszę mieć jednego bloga od tego, drugiego od tamtego.
Dlatego dzisiaj zaczynam pisać drugi blog. A tutaj odpowiedzi na pytania, które możecie sobie zadawać:
  • tak, dalej będę prowadziła tamtego bloga o koniach,
  • jeśli już jesteśmy w tym temacie, to kontynuacja opisu moich przygód w trakcie ferii w Dubaju będzie na poprzednim blogu, ponieważ tam go zaczęłam,
  • możecie w komentarzach podawać mi propozycje na następne posty, musicie jednak najpierw pomyśleć, czy znajduje się to w strefie moich możliwości (jeżeli nie jesteście pewni - śmiało, pytajcie się mnie), 
  • nie, nie lubię Zmierzchu, Justina Biebera, Seleny Gomez i innych gwiazd tego typu, ale to nie znaczy, że nie mogę się kolegować z ich fanami, 
  • tak, lubię mitologie z różnych zakątków świata - parę osób w moim otoczeniu to dziwi, bo w rzeczywistości jestem wierzącą chrześcijanką, 
  • tak, lubię sushi, chińszczyznę, włoszczyznę, kuchnię libańską itp. Ogólnie jestem otwarta na świat i jestem osobą w miarę tolerancyjną.
I dalej nie mam pomysłów w tym zakresie. Tak czy inaczej - mam nadzieję, że mój blog będzie przyjemną dla Was lekturą.


Pozdrawiam serdecznie

horsefan

1 komentarz:

  1. Witaj droga polska (nie)typowa nastolatko!
    Tak coś czułam, że w końcu postanowisz założyć sobie bloga na osobiste przemyślenia;) Blog wygląda dobrze, tylko tło jest trochę zbyt krzykliwe i dziwnie się czyta na takim tle. Ale tu czepiać się zbytnio nie będę, o swoim blogu decydujesz tylko i wyłącznie Ty;)
    Mogłabyś napisać co nieco o różnych mitologiach. Może wstawić swoją poezję, opowiadania... Chętnie pooglądam też Twoje zdjęcia czy rysunki. Na takim blogu nie warto się ograniczać:D
    Pozdrawiam!
    Pola
    PS: Wyłącz weryfikację obrazkową- zrobisz to w ustawieniach. Dzięki temu czytelnicy nie będą musieli wpisywać tych wszystkich cyferek w kodzie.

    OdpowiedzUsuń

Szóstka Wron.